MC i utf8

Witam :)

Jako że w zasadzie wszyskie pliki, jakich używam, są kodowane w
unicodzie, postanowiłem przejść na unicodowe locale. I wszystko
potoczyło się pięknie, poza jednym złoślwym przypadkiem: mc.

Próby nakładania paczy na różne pakiety skutkowały zwykle błędami
kompilacji. Metoda opisana na:
http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/debian-utf8/HOWTO/howto.html#AEN218
powoduje, iż mc wykrzacza się, krzycząc:
"mc: relocation error: mc: undefined symbol: _SLsys_getkey", lub też nie
podoba mu się moja wersja glibca.

Próbowałem różnych wersji mc, żaden nie działa :(
Czy komuś udało się rozwiązać ten problem? Używam Debiana w wersji
testing.

pozdrawiam
Deni
 Among my people this is how we celebrate state funerals. Our marriage
     ceremonies are solemn, sober, moments of reflection, also regret,
     disagreement, argument and mutual recrimination. Once you know it
can't get any worse you can relax and enjoy the marriage. But to start
  with something like this.. No, it is a very bad sign for the future.
                                                         Londo Mollari