Re: przechwytywanie obrazu???

On Sun, Jan 16, 2005 at 07:45:27PM +0100, hipiss wrote:
> chcialbym zdalnie wykonywac zrzuty ekranowe na windowsowych stacjach
> wybranych userow... ktorzy maja stacje na win 95 95 me 2000 xp..
> moze ktos moglby mi polecic jakis soft ktory moglbym zastosowac..
> wiem ze to jest nieetyczne ze strony admina bo moze zagrazac
> bezpieczenstu firmy natomiast chodzi mi z ciekawosci jak
> wy widzicie ten problem

Dobre możliwości w tym zakresie ma np. BackOrifice, Netbus i podobne softy.
Wbrew pozorom niekoniecznie służą one do trojanowania maszyn, ale
również przydają się w legalnych celach administracyjnych.

Można też z VNC, ale tam nie ma bezpośredniej opcji screenshota, więc
najpierw potestowałbym powyższe.

Wanted