Re: przechwytywanie obrazu???

Dnia niedziela, 16 stycznia 2005 19:45, hipiss napisał:
> hm.. pytanie z pogranicza legalnej dzialalnosci admina???
> ale...
> pytaniie nie debianowe.. wiec nie krzyczcie.. dopiero zaczynam wachac
> temat.. sledzenia uzytkowników
>
> chcialbym zdalnie wykonywac zrzuty ekranowe na windowsowych stacjach
> wybranych userow... ktorzy maja stacje na win 95 95 me 2000 xp..
> moze ktos moglby mi polecic jakis soft ktory moglbym zastosowac..
> wiem ze to jest nieetyczne ze strony admina bo moze zagrazac
> bezpieczenstu firmy natomiast chodzi mi z ciekawosci jak
> wy widzicie ten problem

Jesli chodzi o teorie to moze to miec zastosowanie np w gimnazjum gdzie belfer
chce miec zdjecia ze stanowisk roboczych (takie uzasadnienie skad mam
pomysl ;-) )
Uzywasz VNC do podgladu stanowisk roboczych a potem np gimp do zdjecia obrazu
ekranu no i juz po problemie.
Pozdrawiam
Rafal Plesniak

Najlepsze auto, najlepsze moto... >>> http://link.interia.pl/f1841