przechwytywanie obrazu???

hm.. pytanie z pogranicza legalnej dzialalnosci admina???
ale...
pytaniie nie debianowe.. wiec nie krzyczcie.. dopiero zaczynam wachac temat..
sledzenia uzytkowników

chcialbym zdalnie wykonywac zrzuty ekranowe na windowsowych stacjach
wybranych userow... ktorzy maja stacje na win 95 95 me 2000 xp..
moze ktos moglby mi polecic jakis soft ktory moglbym zastosowac..
wiem ze to jest nieetyczne ze strony admina bo moze zagrazac
bezpieczenstu firmy natomiast chodzi mi z ciekawosci jak
wy widzicie ten problem

Pozdrawiam serdecznie

hipiss