Re: Sarge i Xy

On Sun, 16 Jan 2005 12:14:24 +0100, Marcin Landowski
<qliver@fahrenheit.qs.pl> wrote:
> Vi-tam
>
> Mam niejasny kłopot z konfiguracją Xów na moim sprzęcie (dość stara już
> płytka na via, celeron 333MHz, 256MB RAMu, grafika ATI TNT2 z 32MB

^^^^^^^^^^^^^^^ raczj riva tnt2 O_o
> [...]
> (Debian 1:3.3.5-5)) #4 sob sty 15 19:38:26 CET 2005
> Markers: (--) probed, (**) from config file, (==) default setting,
> (++) from command line, (!!) notice, (II) informational,
> (WW) warning, (EE) error, (NI) not implemented, (??) unknown.
> (==) Log file: "/var/log/XFree86.0.log", Time: Sun Jan 16 11:59:24 2005
> (==) Using config file: "/etc/X11/XF86Config-4"
> (EE) Failed to load module "GLcore" (module does not exist, 0)
> Skipping "/usr/X11R6/lib/modules/fonts/libspeedo.a:spencode.o":
> No symbols found (EE) No devices detected.
                                         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ myszka
podłączona ? :)
dpkg-reconfigure xserver-xfree86 próbowałeś?
 jeżeli nie poskutkuje to pokaż swój xf86config
jeżeli masz myszke na ps2 to devicem do myszki jest /dev/psaux
> Fatal server error: no screens found
> [...]
>
> Z początku myslałem, że to wynik mojej rekompilacji, że czegoś
> zapomniałem w jajeczku umieścić. Ale na domyslnym poinstalacyjnym
> jajeczku Sarge też nie da Xów uruchomić.
> Nie wiem, co to jest ten moduł "GLcore" - przejrzałem opcje jajeczka, i
> nic takiego nie znalazłem.
Glcore jest ci do niczego nie potrzebny. Zainstaluj sobie stery nvidii
(bo chyba masz nvidie) www.nvidia.com
tyle moge pomóc :)
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz