APT i odinstalowywanie obcych paczek

Witam

Przy problemie z OO wyszedl mi nastepujacy problem.

Chcialem sie pobawic X.org i pociagnalem paczki z ubuntu. Potem
postanowilem wrocic do czystego SID'a. Na jednym kompie bylo ich
niewiele, wiec udalo mi sie jakos to zwalczyc opcjami force, ale w
przypadku mojego laptopa sprawa sie o tyle skomplikowala, ze robiac
upgrade zapomnmialem usunac wpisy ubuntu z sources.list i mam teraz na
laptopie juz prawie ubuntu :-)

Czy jest jakas sprytna metoda zeby to zmienic? Samo usuniecie wpisow z
sources.list nie wystarcza. Widocznie ubuntu ma nowsze pakiety i APT
mowi ze nie bedzie nic upgradowal, bo to co jest w systemie jest
najnowszej wersji (czyt. SID ma starsze pakiety niz ubuntu).

A moze pozostaje mi czekac az pakiety z SID'a beda nowsze niz te ktore
mam sciagniete z ubuntu i ,,samo sie'' to wyczysci przy koejnych
upgrade?

A moze nie warto nic zmieniac i siedziec sobie na ubuntu? Co o tym
sadzicie? Wiem ze mam wolny wybor, ale moze sa jakies sugestie.

Na laptopie potrzebuje system czysto biurkowy i do diagnostyki sieci.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |