Re: [~OT] openoffice bug?

On Fri, Jan 14, 2005 at 10:49:08AM +0100, Bartosz Gogel wrote:

> dziwne bo mam msttcorefonts i u mnie nadal występuje ten problem

Poprawka.
Dzis gruntowniej przetestowalem. Samo posiadanie msttcorefonts nie
pomaga. Mam wrazenie ze problem wystepuje w mniejszym stopniu gdy
zamiast Times New ... wybierze sie inna czcionke, np Times.
Nic z tego nie rozumiem, ale zaufanie do OO mi spada :-(

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |