Re: [~OT] openoffice bug?

Krzysztof Krupa wrote:

On Thu, Jan 13, 2005 at 09:36:53PM +0100, Krzysztof Krupa wrote:
On Thu, Jan 13, 2005 at 09:28:16PM +0100, HaflingeR wrote:
Rafal Jedruszek napisał(a):
U mnie dziala (tzn. nie ma bledu).
Wersja: OpenOffice 1.1.3.
U mnie tez dziala. wersja 1.1.3.
Cholerka, no to co jest grane?
Dziala

Problem byl z fontami. Po zainstalowaniu pakietu msttcorefonts i
sciagnieciu fontow zadzialalo. Licho wie dlaczego :-)

Jak sie zorientowalem? Fuks.
Mialem w systemie pozostalosci po zabawie z X.org z ubuntu i zostaly mi
jakies paczki z tamtad. Myslalem ze one robily problem z OO wiec
zaczalem czyscic system niezle sie przy tym obawiajac o rozwalenie
calego APT. Jakos poszlo - system wyczyscilem z paczek z ubuntu, ale
pomieszaly mi sie fonty. No to zaczalem i instalowac i sprawdzac
jak wyglada moj desktop i jednoczesnie sprawdzajac jak dziala OO.
Do zainstalowania msttcorefonts wyrzucal blad, po zainstalowaniu - juz
nie. Problem zazegnany (przynajmniej tak mi sie wydaje).

Dziekuje za odzew.
Pozdrawiam.

dziwne bo mam msttcorefonts i u mnie nadal występuje ten problem

--
Greetings:
Bartosz 'offtza' Gogel