Re: squid wymuszenie

witam

> w squidzie mam maximum_object_size 8192 K wie ktos gdzie w
> squid.confi to zmienic ?

hmm jest w squid.conf opcja #maximum_object_size 4096 KB

> iptables -t nat -A PREROUTING -i eth0 -p tcp --dport 80 -j  REDIRECT
> --to-port 8080

by tak dziaao przekierowanie muszisz zrobic tansparent proxy w squidzie
jesli dobrze pamietam to sie to wystarczalo dobrze poustawiac squid.conf
ja mam cos takiego, ale nie jestme pewien czy to wszystkie opcje
potrzebne do transparenta (radze poszukac cos w google na pewno jest
wiele pod haslem squid transparent proxy)

httpd_accel_with_proxy off
httpd_accel_uses_host_header off

httpd_accel_host virtual
httpd_accel_port 80