Re: X.org - pytanko

Dnia 11-01-2005 22:08,Paweł Tęcza napisał:
[]
> A nie wystarczy, ze z powodu licencji paczkowanie XFree przez Debiana
> zakonczylo sie na wersji 4.3? Osobiscie nadal z lenistwa uzywam XFree,
> ale coraz powazniej sie zastanawiam nad X.org, bo po co mi
> oprogramowanie, ktorego nikt nie bedzie juz aktualizowac?

No tak, to jest dobry argument. Ciekawe, czy i kiedy (bo chyba jeszcze
nie ma) pojawią się meta-pakiety X, gdzie będzie można wybrać
alternatywę XFree/X.org.
Co do sterowników do nowego sprzętu, na razie mnie to nie dotyczy, bo do
tej pory pracuję na PII/Voodoo3 :)

misiek
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***