Re: X.org - pytanko

On Tue, 11 Jan 2005 22:08:40 +0100, Paweł Tęcza <ptecza@debianusers.pl> wrote:

> Witam!
>
> A nie wystarczy, ze z powodu licencji paczkowanie XFree przez Debiana
> zakonczylo sie na wersji 4.3? Osobiscie nadal z lenistwa uzywam XFree,
> ale coraz powazniej sie zastanawiam nad X.org, bo po co mi
> oprogramowanie, ktorego nikt nie bedzie juz aktualizowac?
z tego co wiem to problemy z licencją xfree (chodziło o jakąś wzmianke
w stylu "lub czasopism" że xfree może być w przyszłości płątne)
sprawiły że xorg stanie się domyślnym serwerem graficznym na
większośći linuksów. poza tym  jak się orientuje supportuje więcej
nowego hardware'u.

btw( ot :) ). dzisiaj firma IBM otworzyła kod kilkudziesięciu tysięcy
swoich programów  dla środowiska open source :) nie ma co robić tylko
świętować.

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz