Re: Debian z karafki

On Tue, Jan 11, 2005 at 05:57:57PM +0100, Sebastian Szymak wrote:
> [...]
> charakterystyczna spiralka jest umieszczona na czymś co przypomina
> butelkę (karafkę).
>
> dla niezorientowanych <http://www.debian.org/logos/>
>
> tak mi się to spodobało, że pomyślałem, że do mojej koszulki z debianem
> (tej naszej - z tej listy, dziękuję wszystkim, dzięki którym mam taką
> koszulkę, lepiej dziękować późno niż wcale) dorobiłbym sobie jeszcze
> jedną ze wspomnianym wyżej logo.
>
> I tu sedno sprawy.
>
> 'Permision has been given to use... etc'
>
> Czy dobrze zrozumiałem, że trzeba być developerem Debiana żeby takie

Dobrze rozumiesz. Właśnie po to powstało logo z samą spiralką, żeby każdy
mógł sobie go używać do woli (no powiedzmy).
Logo z karafką jest przeznaczone do celów stricte oficjalnych i jego użytek
jest mocno ograniczony. Zresztą to logo jest raczej mało rozpoznawalne,
a nawet jeśli to tylko dlatego, że jest tam również spiralka ;)

Nie wiem w sumie czemu się tak na nie napaliłeś... nie lepiej większą
spiralkę wysmarować niż tracić cenne miejsce na karafkę? ;)

> Nie chciałbym łamać żadnych licencji, zwłaszcza w przypadku Naszego
> Ulubionego Systemu. A logo jest (IMHO) śliczne.

Mi się bardziej podoba sama spiralka... ale de gustibus i tak dalej ;)

pozdr,
fEnIo

--
      _  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska