Re: Debian z karafki

Dnia wtorek, 11 stycznia 2005 17:57, Sebastian Szymak napisał:
> Witam!
>
> Ostatnio odkryłem (prawdziwy Kolumb ze mnie :) logo Debiana, gdzie
> charakterystyczna spiralka jest umieszczona na czymś co przypomina
> butelkę (karafkę).
>
> dla niezorientowanych <http://www.debian.org/logos/>

[...]
> I tu sedno sprawy.
>
> 'Permision has been given to use... etc'
>
> Czy dobrze zrozumiałem, że trzeba być developerem Debiana żeby takie
> logo nosić na koszulce?
[...]

Traktując dosłownie to zdanie, to chyba musiałby fenio zrobić te koszulki i
nam je sprzedać po kosztach... wtedy byłoby git...

Myślę, że jednak trzeba być DD by nosić taką koszulkę, ale wiesz? Lepiej
zapytać na debian-devel.

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]