Debian z karafki

Witam!

Ostatnio odkryłem (prawdziwy Kolumb ze mnie :) logo Debiana, gdzie charakterystyczna spiralka jest umieszczona na czymś co przypomina butelkę (karafkę).

dla niezorientowanych <http://www.debian.org/logos/>

tak mi się to spodobało, że pomyślałem, że do mojej koszulki z debianem (tej naszej - z tej listy, dziękuję wszystkim, dzięki którym mam taką koszulkę, lepiej dziękować późno niż wcale) dorobiłbym sobie jeszcze jedną ze wspomnianym wyżej logo.

I tu sedno sprawy.

'Permision has been given to use... etc'

Czy dobrze zrozumiałem, że trzeba być developerem Debiana żeby takie logo nosić na koszulce?

Nie chciałbym łamać żadnych licencji, zwłaszcza w przypadku Naszego Ulubionego Systemu. A logo jest (IMHO) śliczne.

Pozdrawiam

Sebastian Szymak