Re: X.org - pytanko

Dnia wtorek, 11 stycznia 2005 12:21, Michal R. Hoffmann napisał:
> Dnia 10-01-2005 12:37,Daniel Czerniawski napisał:
[...]
> To ja może trochę prowokacyjnie zapytam: ale po co?
> To znaczy, czemu polecasz, co zyskałeś na zmianie na x.org? Rozumiem, że
> ktoś się przesiada, bo xfree nie obsługuje jego nowej karty graficznej.
> Ale w innym przypadku? Polecasz dlkatego, bo w ogóle działa, czy coś
> (oprócz satysfakcji z samodzielnej kompilacji?) ci to dało?

Bo lubimy być h4x0rscy! :-) True transparency i cienie - to jest 31337.

x.org? Bo to nowa moda. I potrafi chodzić stabilniej. A jak już naprawdę
będzie modułowe - to IMVHO rzeczywiście zostawi XFree z tyłu...

A resztę ważniejszych powodów sam podałeś...

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]