karta sieciowa nvidia nforce

Witam,

Instaluję Woodego na kompie wyposażonym w kartę sieciową "nvidia nforce" i
niestety jej nie widzi (wypróbowałem kilka sterowników z dystrybucji). Jak
to zrobić, zeby miec "stable" na tej karcie?

Uruchomiłem Quantiana (dystr. oparta na Knoppiksie, jądro zdaje się z
serii 2.6) i wykrył on kartę sieciową. Jak przenieść konfigurację do
Woodego (jesli to mozliwe)?

Czy musze przekompilować (zmienić) jądro? Szczerze mówiąc bardzo chciałbym
się zając Linuksem czy Debianem w szczególności głębiej, ale niestety mam
sporo innych zajęć... Proszę o jakieś optymalne naprowadzające wskazówki.

pozdrawiam
Andrzej