Re: Lstat i problem

Dnia 2005-01-10 16:41 użytkownik Noodly napisał :

Witam mam nastepujacy program z Lstat:
W konfigu lstata dolaczanym do httpd.conf wyskakue mi blad zwiazany z linijka: AllowOverride AuthConfig Limit
Przez co nie dzialaja mi statystyki i wyskakuje blad:

  Forbidden

You don't have permission to access /lstat/lstat.cgi on this server.
Czy ma ktos jakis pomysl jak temu zaradzic albo co zrobic w apache jest wszystko wkapilowane tzn. mod_expires i mod_cgi

Po pierwsze nie pisz w html. Po drugie używaj słownika.
A co do problemu to wydaje mi się, że ten wpis nie jest problemem. Skąd masz pewność, że to jest to? A gdzie .htaccess? A gdzie konfiguracja katalogu /lstat? A gdzie error.log?
Pozdrawiam!

--
http://www.miki.z.pl miki(AT)z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`