To: debian-user-polish@lists.debian.org
Sent: Sunday, January 09, 2005 3:18 PM
Subject: Temat postu: debian woody + neo - speedtouch THOMPSON 330

witam jestem poczatkujacy mam problem z neostrada na debianie . wszedzie znajdowalem opisy jak zainstalowac neo na modemie sagem pod debiana a o thompsonie jesli juz gdzies mowa to w innych dystrybucjiach. ja do instalacji wziolem stery ktore znajdowaly sie na cd dolaczonej do moemu . jest tam gotowy skrypt instalacja , konfiguracja i tp .i oto co sie dzieje po uruchomieniu ./instalacjia :
Testowanie narzedzia pomocniczego lspci [ ok ]
Testowanie narzedzia pomocniczego lsmod [ ok ]
Testowanie narzedzia pomocniczego lsusb [ ok ]
Testowanie narzedzia pomocniczego rmmod [ ok ]
Testowanie narzedzia pomocniczego ifconfig [ ok ]
Testowanie narzedzia pomocniczego pidof [ ok ]

-v Be verbose
-n Show numeric ID's
-b Bus-centric view (pci adress and IRQ's instead of those seen by the CPU)
-x Show nex-dump of config space
-d [<vendor>]:[<device>]show only devices
-t show bus tree
-m Produce machine-readable output
-i <file> use specified ID database instead of /usr/share/misc/pci.ids
-M Enable 'bus mapping' mode (dangerous; root only)
-P <dir> Use specified directory instead of /proc/bus/pci
-H <mode> Use direct hardware access (<mode> = 1 or 2)
-F <file> Read configuration data from given file
-G Enable PCI access debigging
[ brak]
Brak wsparcia dla Usb.Koniec !!!

wczesniej wywalalo mi sie przy lsusb [brak] ale zainstalowalem usbutils i pomoglo a teraz to nie wiem o co chodzi moze ktos mi pomoc ???