Re: [OT] apache + php + mysql + Moodle na .... Auroksie

On Sun, Jan 09, 2005 at 01:18:28PM +0100, Linuxstuff. pl - Michal Prokopiuk wrote:
> Witam,

<wstyd>

co to jest load serwera ?    :-/

</wstyd>

> Skopany ram moze byc powodem nparwde dziwnych rzeczy. Nie mowiac o tym,
> ze wykorzystanie swapu jest wtedy wieksze. U mnie na popsutej kosci 128
> mb odebranie przez postfiksa maila o rozmiarze ok 10 mb, skanowanego
> potem przez mksa powodowalo wzrost loadu do ~8 - 10.

> Nie znam tego oprogramowania, ale polecam sprawdzenie, czy podczas
> instalacji zaklada do bazy indeksy :).

Dziekuje za dalsze sugestie. Jak bede w pracy to obciaze serwer i
przemonitoruje atsar'em. Nie znalem tego narzedzia. Wlasnie go pobieznie
przegladnalem i stwierdzam ze to dosc potezny tool.

Zadanie jesto tyle utrudnione, ze nie jest to debian z jego
klarownoscia. No ale musze :-(

Jak nic nie wydumam z tego co mi ten atsar pokaze, to jeszcze sie
zglosze.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |