Re: [OT] apache + php + mysql + Moodle na .... Auroksie

Witam,

Dnia nie, sty 09, 2005 at 10:57:56 +0100, serafin napisał:

> LpMP> Hmm, 256 to naprawde kupa ramu...
> LpMP> Masz na bazie danych zalozone indeksy? Udma na dysku wlaczony? Jaki masz
> LpMP> load na serwerze? Inna sprawa, ze ram moze byc skopany, polecam
> LpMP> przetestowac go memtestem.
>
> ja bym raczej zaczal od atsar'a, skopany ram raczej nie bylby powodem
> wolniejszej pracy maszyny

Skopany ram moze byc powodem nparwde dziwnych rzeczy. Nie mowiac o tym,
ze wykorzystanie swapu jest wtedy wieksze. U mnie na popsutej kosci 128
mb odebranie przez postfiksa maila o rozmiarze ok 10 mb, skanowanego
potem przez mksa powodowalo wzrost loadu do ~8 - 10.

> co do indeksow na bazie to moodle ma raczej dobra stukture, bo uzywamy
> go w firmie i sie sprawdza

Nie znam tego oprogramowania, ale polecam sprawdzenie, czy podczas
instalacji zaklada do bazy indeksy :).

Pozdrawiam
Michał Prokopiuk

--