[OT] apache + php + mysql + Moodle na .... Auroksie

Witam

<tlumacze_sie_z_OT>

Jak wiecie jestem ,,fanem'' debiana i tylko tej dystrybucji uzywam ale w
pracy zmuszony jestem do uzywania Auroksa. Pisze do was, poniewaz jest
tu wielu doswiadczonych administratorow, a ja nie bardzo wiem gdzie mam
szukac rozwiazania mojego problemu.
Jesli ten OT bardzo drazni, to prosze go zamknac, ale bede wdzieczny za
jakakolwiek pomoc.

</tlumacze_sie_z_OT>

Problem:

18 userow na Moodle (portal edukacyjny na apache, php i mysql), sprzet:
jekis Celeron ~1GHz, 256MB. Jak wszyscy zaczna intensywnie uzywac tego
moodla, to wystepuje wprost niesamowite zwolnienie dzialania systemu.
Tak zwalnia przez siec jak i konsola bezposrednio na nim - nie da sie
pracowac.
Wiec szukam w tym serwerze top'em. Apache - ok 10%, mysql podobnie -
zajetosci procesora. Top pokazuje niewielkie zuzycie pamieci - na apache
i mysql ok 5% na kazdy. (Wybaczcie brak dokladnych danych).
Free za to pokazuje ze bardzo duzo pamieci RAM. Cos zuzywa tez bardzo duzo swapa.
Jako ze top nic madrego nie pokazuje - to nie wiem co zjada mi zasoby.

Poradzcie cos, gdzie mam szukac rozwiazania tego problemu.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |