Re: Wymiana dysku w Debianie

Witam,

Dnia sob, sty 08, 2005 at 10:55:56 +0100, Sebastian Szewczyk napisał:

> Witam,
>
> Mam następujące pytanie chciałbym przerzucić całościowo system Debiana z
> dysku na dysk chciałem podpytać się o metodę. Obecnie na serwerze jest
> system plików reserfs mam nowy dysk czy jest możliwość przeniesienia
> odwzorowania całości starego dysku, który już z resztą ledwo zipie na nowy
> dysk tak aby zachować wszystko bez utraty i przede wszystkim żeby system
> ruszył. Czy może zrobić partycję podmontować je kolejno i przenosić plik po
> pliku katalog po katalogu. Proszę o pomoc jest to dość pilne gdyż serwer co
> [...]

- Na drugim dysku robisz sobie partycje takie jak Ci odpowadaja.
- Wkladasz oba dyski
- uruchamiasz knoppixa
- montujes interesujace Cie patrtycje
- rsync -v -a -r -l -g -o -p /mnt/stara_partycja /mnt/nowa partycja
- wkladasz tylko nowy dusk
- uruchamiasz kompa np z plyty starotowej debiana
- lilo -v
I gotowe

Ostatnio przenosilem tak systemy miedzy 4 kompami (kupilem nowy dysk i
byla "mala" roszada :))

Pozdrawiam
Michał Prokopiuk

--