Re: Wymiana dysku w Debianie

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Sebastian Szewczyk napisze:

> Mam następujące pytanie chciałbym przerzucić całościowo system Debiana z
> dysku na dysk chciałem podpytać się o metodę.

najpierw, żeby nic nie mieszało na systemie w czasie kopiowania

init=/bin/sh

mkfs.raiserfs /dev/hdcostam1
mkdir /new/
mount /dev/hdcostam1 /new/
cd /new
mkdir proc sys

kopiujesz w mc wszystko z wyjątkiem /sys i /proc

a reszta zależy od tego, czy używasz gruba (raczej łatwiej),
czy lilo (jak dla mnie mniej przewidywalnie, ale nie jakoś specjalnie
trudno).

Przeczytaj mini-HOWTO:

zless /usr/share/doc/HOWTO/en-txt/Hard-Disk-Upgrade.gz

Jacek Kawa   **I'm guided by a signal in the heavens
             I'm guided by this birthmark on my skin
            I'm guided by the beauty of our weapons**