Re: Wymiana dysku w Debianie

Sebastian Szewczyk napisał.
> Witam,
> Mam następujące pytanie chciałbym przerzucić całościowo system Debiana z
> dysku na dysk chciałem podpytać się o metodę. Obecnie na serwerze jest
> system plików reserfs mam nowy dysk czy jest możliwość przeniesienia
> odwzorowania całości starego dysku, który już z resztą ledwo zipie na nowy
> dysk tak aby zachować wszystko bez utraty i przede wszystkim żeby system
> ruszył. Czy może zrobić partycję podmontować je kolejno i przenosić plik po
> pliku katalog po katalogu. Proszę o pomoc jest to dość pilne gdyż serwer co
> [...]
Witam.
Moze Partimage. Wiecej o nim pod http://www.partimage.org
Wykonac nim obraz partycji i nagrac na CD. Dobrze nim dzialac
na nieuzywanym systemie plikow. Mozna np. uzyc Knoppixa i
on ma juz wbudowany Partimage. Partimage i Knoppix maja polska wersje
jezykowa.
Dla Knoppixa przy uruchamianiu po boot podac knoppix=lang_pl
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0