Re: #debian.pl

Dnia piątek, 7 stycznia 2005 23:31, jacek napisał:
> Kiedys dzialal kanał irc #debian.pl. Teraz wyswietal mi
> #debian.pl unable to join channel (invite only).
> Czy ktos zna kanały debiana ? Ja znam #debian.
> Pozdrawiam

#debian.pl dalej istnieje. Jest jeszcze kanał na efnet'cie oraz masz cały
irc.debian.org (to jest freenode).

By dostać się na #debian.pl musisz mieć albo domenę z tld *.pl albo korzystać
z serwera *.irc.pl. W innym wypadku ratuje Cię poproszenie o zaproszenie
któregoś z operatorów kanału #debian.pl

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]