Re: 2more problems: kernel, pl_PL

Dnia 07-01-2005, pią o godzinie 17:42 +0100, Es'uomikim napisał(a):

> /1 kernel, instaluje według tego czegos i w TYM momecie mam problem;
> http://debian.linux.org.pl/zrobione/debian_kernel/debian_kernel-big.html#ch-konfiguracja
>
> cos takiego:
>

> make: *** no rule to make target `xconfig' . Stop.

cd /usr/src/linux
make xconfig
(upewnij się że masz libqt3-dev)
Jeśli o mnie chodzi polecam Ci make menuconfig. Mniej klikania.

> [...]
> LC_TELEPHONE="pl_PL"
> LC_MEASUREMENT="pl_PL"
> LC_IDENTIFICATION="pl_PL"
> LC_ALL=
>

> powyzsze pojawily sie po wpisaniu komendy export LANG=pl_PL ----
> wczesniej nic nie działało jak u kogos kto pisał na forum do którego
> link dołączyłem i zamiast pl_PL wszędzie było POSIX ---- i nic nie
> zmieniało tego....
>

> polskie czcionki są, ale moge je tylko czytać, z klawiatury nie moge
> nic pisac z 'ogonkami' (teraz pisze z windoze'a) ------ hmm? any
> ideas? bo w sieci nic lepszego niz powysze nie znalazłem.... : \

Domyślam się, że chodzi o X'y. W configu xservera w sekcji Input Device
powinieneś mieć coś takiego:

Section "InputDevice"
        Identifier      "Generic Keyboard"
        Driver          "keyboard"
        Option          "CoreKeyboard"
        Option          "XkbRules"      "xfree86"
        Option          "XkbModel"      "pc104"
        Option          "XkbLayout"     "pl"
EndSection

dc.