2more problems: kernel, pl_PL

Cześć,

X'y juz działają =]
Ale mam jeszcze dwa małe (tj gdyby były aż tak małe bym pewnie znalazł już coś na ten temat w sieci a szukam juz od 3 dni) problemiki;

/1 kernel, instaluje według tego czegos i w TYM momecie mam problem;
http://debian.linux.org.pl/zrobione/debian_kernel/debian_kernel-big.html#ch-konfiguracja

cos takiego:

make: *** no rule to make target `xconfig' . Stop.

a codo kernela:

(zanim wkonam make blablabla) właze do tego:
/usr/src/patch-2.6.10
katalogu, gdzie jest rozpakowany ten:
patch-2.6.10
plik, sciagniety z tad:
http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/

(? nie wiem czy to wazne ?)

/2 polskie fonty; tu jeszcze zabawniej:

zrobiłem wszystko co jest napisane na tej http://debian.linux.org.pl/ stronie, i na tej: http://www.debianusers.pl/article.php?aid=5&top10=1 i na tej: http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=20023

i wszystko niby dziala,

locale

wypluwa:

root:~# locale
LANG=pl_PL
LC_CTYPE="pl_PL"
LC_NUMERIC="pl_PL"
LC_TIME="pl_PL"
LC_COLLATE="pl_PL"
LC_MONETARY="pl_PL"
LC_MESSAGES="pl_PL"
LC_PAPER="pl_PL"
LC_NAME="pl_PL"
LC_ADDRESS="pl_PL"
LC_TELEPHONE="pl_PL"
LC_MEASUREMENT="pl_PL"
LC_IDENTIFICATION="pl_PL"
LC_ALL=

powyzsze pojawily sie po wpisaniu komendy export LANG=pl_PL ---- wczesniej nic nie działało jak u kogos kto pisał na forum do którego link dołączyłem i zamiast pl_PL wszędzie było POSIX ---- i nic nie zmieniało tego....

polskie czcionki są, ale moge je tylko czytać, z klawiatury nie moge nic pisac z 'ogonkami' (teraz pisze z windoze'a) ------ hmm? any ideas? bo w sieci nic lepszego niz powysze nie znalazłem.... : \

z góry dziekuje i pozdrawiam,