Re: ALSA i programowe miksowanie dźwięku

Cześć,

<ciach>
masz karte jednokanałową ???
To grzech?
A tak prawdę mówiąc to nie wiem czy to ona jest jednokanałowa czy to sterownik nie jest uświadomiony o jej możliwościach. Sprawdzę to. BTW moja karta to Ensoniq 1370.

w tech chwili kupno jakieś 4 kanałówki z 3d soundem to wydatek rzędu  30-40 zł.
To może mi ją zafundujesz?

no więc jeśli nie masz karty kilkukanałowej (strumieniowej) to
pożegnaj się z jakimkolwiek odtwarzaniem kilkuu kanałów jednocześnie
bo procesor karty tego nie wyrobi...
Po to Bóg stworzył programowe miksowanie dźwięku...

<ciach>
Znajdziesz tam opis jak stworzyć plik
bodajże .asoundrc który służy do jakiś bardziej zaawansowanych zabaw
ze strumieniami...
Dziękuję, zaraz to sprawdzę.

taka jest moija wiedza na ten temat :)
:)