Re: Unstable i ndiswrapper

Dnia czwartek, 6 stycznia 2005 13:17, Bartosz Gogel napisał:
> Lech Karol Pawłaszek wrote:
[...]
> napisałem że "miałem" kompilowane a teraz pociągnąłem z debów,
> przynajmniej tak chciałem się wyrazić

No właśnie. Jedyne co musisz zrobić to skompilować moduł do kernela. Tak jak
to zawsze robiłeś. Tylko, że tym razem nie musisz kompilować utils, bo są
dostępne w repozytorium. Zrób tak jak wyżej Ci podałem, czyli

1) ściągnij ndiswrapper-source (to już masz za sobą)
2) rozpakuj - `tar zxvf /usr/src/ndiswrapper-source.tgz

teraz 2 drogi rozwoju...

3a) wejdź do /usr/src/linux
4a) fakeroot make-kpkg --added-modules=ndiswrapper modules_image
5a) dpkg -i  ../ndiswrapper-modules-`uname -r`*.deb

albo

3b) wejdź do /usr/src/modules/ndiswrapper
4b) fakeroot debian/rules binary-modules
5b) dpkg -i  ../ndiswrapper-modules-`uname -r`*.deb

Możesz też nie robić paczki, ale nie chce mi się pisać jak. na stronie
ndiswrapper.sourceforge.net masz pewnie w wiki opisane. swoją drogą są
readme :-)

> toszyba:/home/offtza# apt-cache search ndiswrapper
> ndiswrapper-source - Source for the ndiswrapper linux kernel module
> ndiswrapper-utils - Userspace utilities for ndiswrapper
>
> nic więcej ni ma i wiem że działało....

no nie może działać teraz :-) musisz mieć moduł! chyba, że moduł masz - pokaż
ewentualnie
ls -la /lib/modules/`uname -r`/misc/ndiswrapper.ko

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]