Re: Unstable i ndiswrapper

Dnia czwartek, 6 stycznia 2005 12:50, Bartosz Gogel napisał:
[...]
> i cholera nie wiem osochozi, zaczynam się zastanawiać czy ndiswrapper
> nie nadąża z poprawianiem paczek do nowych updatów czy jak, już nie mam
> siły się z tym bawić, i nie mam pojęcia jak to za każdym razem
> naprawiać, ktoś ma jakiś pomysły? nie lubie za laptopem ciągnąc kabla
> :)))))
[...]

Hehe... mam podobnie. U mnie ndiswrapper w wersji 0.12 panikuje kernel co
jakiś czas... ale do rzeczy.

Kiedyś jak robiłeś deby u siebie to robiłeś -modules i -utils. od 0.12 bodajże
-utils masz już skompilowane, bo rozumiem, że korzystasz z
deb http://ndiswrapper.sourceforge.net/debian ./
Dlatego kiedyś ciągnąłeś tylko -source i nawet jak nie zmieniłeś - nic się nie
stało. teraz -utils się różni z -modules i dlatego takie szajby wyskakują.
Opłaca się hold'ować pakiety, co? :-) Mam nadzieję, że mocno nie namieszałem.
Najlepiej, gdybyś wysłał informację jakie daje polecenie
dpkg -l ndis\*
wtedy będzie można coś więcej poradzić.

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]