Re: kernel 2.6.x, gnome i dziwne efekty

Dnia 21-12-2004 20:09,Rafal Jedruszek napisał:

> Mam ten sam problem z myszka.  Tyle, ze korzystam z 2.6 od dawna
> a problem pojawil sie dosc niedawno.  Nie potrafie sobie go
> podporzadkowac w pamieci pod jakas okreslona aktualizacje...  Na
> razie czekam na kolejne.  Acha, dokladnie ten sam problem mam na
> Ubuntu, ktory obecnie testuje na oddzielnej partycji.

Cóż, skompilowałem 2.4.28, dodałem ALSA, dodałem lm-sensors, patcha
bluetooth... I chyba sobie odpuszczę 2.6.x, przynajmniej na komputerze
który w tej chwili posiadam.

misiek
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***