RE: Postfix i odrzucenie maila z konkretnego adresu email

-----Original Message-----
From: Tomasz T. Ciaszczyk [mailto:ciacho@ciacho.pl]
Sent: Tuesday, January 04, 2005 5:20 PM
To: debian-user-polish@lists.debian.org
Subject: Re: Postfix i odrzucenie maila z konkretnego adresu email

Witam,

Dnia wto, sty 04, 2005 at 04:25:40 CET, Pagi napisał:

> Witam,
>
> Czy jest możliwe w konfiguracji samego postfixa, zdefiniowac żeby nie
> przyjmowal maili od okreslinego adresu mailowego? Żeby takie maile
odrzucal,
> ablo cos na nie odpowiadal.

main.cf:
smtpd_sender_restrictions = permit_mynetworks,
        reject_invalid_hostname,
        permit_sasl_authenticated,
        reject_non_fqdn_sender,
        reject_unknown_sender_domain,
        check_sender_access hash:/etc/postfix/sender_access

# cat /etc/postfix/sender_access
towywalnews@smetanapub.art.pl REJECT
icic@zeos.net           REJECT

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

Dziekuje slicznie. Tylko to nie pomoglo... bo to cos siedzi mi już w queue,
przynajmniej tak pokazuje mailq, jak się czyści mailq ?

Najlepsze auto, najlepsze moto... >>> http://link.interia.pl/f1841