Re: Soft do odzyskiwania skasowanych plików na ext3?

Dnia wtorek, 4 stycznia 2005 14:35, Marek Adamski napisał:
> Poszukuje softu do odzyskiwania skasowanych plików na ext3. Nie
> istotne czy będzie darmowy czy płatny byle dobry.
> Proszę o pomoc i informacje.
>
> P.S. Tak wiem o istnieniu google.pl,.de,.us itd.

A umiesz korzystać? :-)

z ext3 taki problem, że nie ma większych szans na odzyskanie danych... ale...

mam nadzieję, że przemontowałeś dane medium na RO (jak istniała wzmożona
aktywność medium - to po ptakach)... wtedy można zawsze spróbować ddrescue
bądź jeżeli to plik tekstowy - strings na danej partycji i przeglądanie pliku
wynikowego.

Co do płatnych - to przecież istnieją firmy zajmujące się odzyskiwaniem
danych. Jeżeli dane takie ważne - w tą stronę kierowałbym kroki.

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]