Re: pozamieniane urządzen ia

On Tue, 04 Jan 2005 00:55:45 +0100, Marek Zakowicz <ma_zak@tlen.pl> wrote:
> A zaspokoisz jeszcze moją ciekawość i podasz ten output z lsdev
> o którym pisałem? Oba kanały ide są odseparowane od siebie w zakresie
> przerwań i innych zasobów, czy też coś współdzielą?
nie wpisywałem lsdeva a na prawde nei mam dostępu do tej maszynki..
moge ci powiedzieć że wszelkie operacje wykonywane na "fikcyjnym"
/dev/hda3 jak najbardziej dotyczyły owego fizycznego dysku /dev/hdc.
Poza tym nie mam polecenia lsdev :)
W tej chwili mam już inny dysk i wszystko siedzi na swoim miejscu.
Dyski były w ext2 a wszystko wskazuje na to że hdc był zwalony.. i
tyle..
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz@REMOVETHISgmail.com