iptables+zewnętrzne+ip

Banal (zapewne) ale pogubilem sie w mozliwosciach, a chodzi mi o konkretny
efekt :)
Serwer robi maskarade poza tym dzielenie przez niceshaper'a
(http://www.niceshaper.mikule.net).  Łącze DSL2. Wszystko chodzi ok, tylko
teraz chcialbym z puli zewnetrznych adresow jeden (iptables) przekierowac do
klienta ale nie przez przekierowanie NAT(np.:
http://forum.dug.net.pl/viewtopic.php?t=31&sid=4a59187f068d05ec40e54f8c6ae28115 )
bo wtedy zlapie to niceshaper. Jesli znajde regulke ktora od razu go puszcza,
taki ip zewnetrzny, to bedzie pomijany przy podziale lacza. Ma ktos pomysl na
konkretna podpowiedz (adres www lub inne zapytanie do google)... google
wyrzucilo mi juz 100 pomyslow na inne rzeczy ale nie to.
Pozdrawiam
Rafal Plesniak

Dzwonisz za granice? >>> http://link.interia.pl/f183f