Re: pozamieniane urządzen ia

On Mon, Jan 03, 2005 at 11:44:17AM +0100, Wojciech Ziniewicz wrote:

> A co ja poradze na to że wcale nie są. Wiem jak działają oznaczenia
> Urządzeń (a w szczegołnosci dysków) w unixie ;/
>
> Moje pytanie  brzmi - CZY KTO WIE JAK TO USUNąĆ ALBO co z TYM ZROBIC ?
> BO
> JA
> NIe WIEM O_o
> Nie piszcie mi już że to są oddzielne partycje na tym samym dysku.
> Powtarzam - to są dwa zupełnie inne dyski fizyczne Podpięte do różnych
> IDE i chciałbym usunąć ten problem zawczasu.

Jeśli to są faktycznie dwa różne dyski, to jest to poważny błąd w
jądrze. Na tyle poważny, że nadal ciężko mi uwierzyć, że to jednak nie
jest Twoja pomyłka :-/

Pokaż wynik:
for x in a b c d e f g h ; do fdisk -l /dev/hd$x;done

I może jeszcze okolice dmesga, w którym wykrywany jest kontroler IDE i
dyski - czyli od pierwszego pojawienia się "ide:" (powinno być po
"Uniform Multi-Platform E-IDE driver Revision:...") do "Partition
check:" (włącznie).

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216