Re: pozamieniane urządzen ia

On Mon, 3 Jan 2005 07:34:35 +0100, Krzysztof Szynter <dygimail@poczta.fm> wrote:
> Witam

> A Marcin Ci mowi, ze to nie sa zadne zupelnie inne dyski fizyczne
> a dwie partycje na tym samym jednym dysku fizycznym.
A co ja poradze na to że wcale nie są. Wiem jak działają oznaczenia
Urządzeń (a w szczegołnosci dysków) w unixie ;/

Moje pytanie  brzmi - CZY KTO WIE JAK TO USUNąĆ ALBO co z TYM ZROBIC ?
BO
JA
NIe WIEM O_o
Nie piszcie mi już że to są oddzielne partycje na tym samym dysku.
Powtarzam - to są dwa zupełnie inne dyski fizyczne Podpięte do różnych
IDE i chciałbym usunąć ten problem zawczasu.
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz@REMOVETHISgmail.com