Re: [TLUG] knoppix na swięta!

Rafal Jedruszek napisał.
> Chetnie bym poczytal wiecej nt. uszkadzania FAT-32 przez
> redhatopodobne.  Masz jakies linki?
Witam.
Konkretnych linkowe nie ma. Wiadomosci dotad zebralem z
rozmow z kolegami najwiecej podczast malych spotkanek w Sopocie
,z list linuxowych i z wlasnych doswiadczen. Przy instalowaniu
Aurox 9.0 majac wczesniej przygotowane wolne miejsce na koncu dysku (Bez
partycji,) wybierajac opcje stacja robocza, dalej reczne partycjonowanie
gdy pojawilo sie okno Diskdruida w nim o dziwo nioe pojawily sie bedace
dotad partycje  FAT-32 dla C;i D; hda1 i hda2. W tym momencie dalej nie
przechodzilem i nie wydalem zadnego polecenia partycjonowania.
Kliknalem kilka razy wstecz, az do poczatku i dalej wcisnalem
ctrl+alt+del
dla pozamykania sie instalatora. Gdy powrocilem do windozy okazalo si,
ze jej juz nie ma i nia ma partycji C: i D: Po odtworzeniu8 ich kolejna
probe przeprowadzilem instalujac w trybie low resolution i
tu juz na szczescie nie bylo problemow i tak mam Aurox 9.0
Od kolegow dowiedzialem sie, ze jest, to wyjatkowo trudny do usuniaecia
blad
instalatora anaconda gdyz on daje znac o sobie jedynie przy
niektorych plytach glownych komputerow. Blad ten dotyczy
Red Hatow, Auroxow i Fedory. No a latem na jednym z moich malych
spotkanek z
TLUG-owiczami doiedzalem sie, ze nalezy instalowac w trybie expert.
Rozumiem,ze ty nalezy zamiast opcji stacja robocza uzyc wybierz sam.
Rozmawiajac jeszcze na listach linuxiowych dowiedalem sie
najwiecej ze SLUG-u, ze o tym bywa mowa w grupach newsowych
posrod pocatkujacych uzytkownikow, gdzie wielu z nich
mialo juz podobny problem. Niestety nie wiele dotoad mowilo sie
o nim na listach linuxowych. Tu wiekszosc bardziej zawaansowanyxch
uzytkownikow uzywa trybu expert no i jakos niezbyt wiele mowiac
o tym. Gdy mnie czas pozwoli napise o tym zagadnieniu we
wlasnej witrynie intyernetowej. No coz tyle potrafie
o tyym powiedziec.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0