Re: kablaówka+debian łan_mor_tajm...

>Mimo, ze kablowka daj emi adres
> dynamicznie to o dziwo po ifconfig eth0 za kazdym razem mam ten sam ip.
kablowka moze przydzielac adres dynamicznie tyle ze Ty mozesz miec wpisany
statycznie
sprawdz /etc/network/interfaces

Jesli adres IP  u providera jest przyporządkowany tablicy MAC-Adress to Ty
mozesz uzywac IP u siebie statycznie pod warunkiem ze wiesz jaki on jest, no
i do momentu kiedy provider nie zmieni go na inny.

Jesli masz winde to sprawź adres IP jaki zostaje przydzielony przez serwer
dostawcy. Start-> uruchom -> cmd i wydajesz polecenie ipconfig /all. Jeśli
po kilku restartach windozy masz to samo to prawdopodobnie IP przypisane do
MAC

> Jak zapodam idown eth0 , a potem ifup eth0 dalej jest to samo ip + błąd
> SIOCADDRT : network is unreachable.
tak bedzie jezeli Twoje IP zostalo wpisane na stale i jest bledne

pozdrawiam,
Krzysiek

Najlepsze auto, najlepsze moto... >>> http://link.interia.pl/f1841