Po spotkaniu na stoczni. - Bylo Re: [TLUG] Zaproszenie na multimedia w Obin

szczym napisał.
> Cześć !
> Brygada z berlina i okolic miesza istotnie w stoczni - zaraz po wernisażu
> książki zaczęły się zdjęcia do muzicalu (!) oraz kompilowanie programu
> bluprint na platformę PC (oryginalnie napisany na maca). Zapraszamy
> serdecznie do wzięcia udziału w tych działaniach:
> Środa g. 17 galeria MM
> Multimedia & Motorship Stubnitz
> - Autorski pokaz aplikacji multimedialnej służącej do zaawansowanej
> videodidżejki (oczywiście Open Source) oraz ręcznie zbudowanych
> instrumentów elektronicznych przez Bluprinta. Więcej info -
> [...]
Witam.
Dopiero teraz wyskrobalem chwilke czasu na dluzsza wiadomosc,
ktora pragne przekazac do wszystkich grupek linuxowych, na temat
ciekawego spotkania, ktore odylo sie w polowie grudnia.
Pierwszego dnia kolega Mark z Kanady pokazal nam program
bluprint do wykonywania vidoeoklipow. Jest, to program
opensource w oryginalnej wercji na Mac-a. Mark pokazal nam
rowniez ten sam program wykonany w wercji na PC. Generalnie dzialanie
tego programu polega na laczeniu obrazow pochodzacych z kilku filmow i
wprowadzania ruchu w takt z towarzyszacym dzwiekiem. W nim jest
bardzo duzo mozliw2osci konfiguracyjnych wiec jest, to program
bardzo rozbudowany. Linuxowy odpowiednik tego programu, to
VJ. Pozniej kolega Kius opowiedzial nam o wlasnym statku Stubnitz.
Nastepnego dnia mielismy warsztaty sitodruku gdzie dowiedzielismy sie
jak mozna wykonywac nadruki na koszulkach. Trzeciego dnia
obejrzelismy musical "Solidarnosc. "
Gdy byly mozliwosci  podczas spotkania kolegom pokazalem
kilka witryn na temat Linuxa w tym rowniez witryne FLUGu
http://www.flug.org.pl rozmawialem rowniz spotkabniach linuxowych.
W mi9are moich mozliwosci jezykowych o tyhch witrynach rozmawialem
z Markiem i Kiusem. Jezeli przekrecilem pisownie imion kolegow
przepraszam.
Dowiedzialem sie, ze w Galerii Mm na stooczni bylaby mozliwosc
organizowania spotkan linuxowych. Obecnie mozemy zastanowic sie
np. jak popularyzowac Linuxa na terenie Trojmiasta.
Czy TLUG-owicze maja jakies propozycje?
Zdjecia z prezentacji programu do VJ marca są tu:
http://foto.obin.org/vj-marc+photos.html
Zdjecia z kręcenia trashowego muzicalu stoczniowego:
http://foto.obin.org/vendeta-muzical+photos.html
Pozniej  rowniez o tym spotkaniu napisze w mojej witrynie
internetowej. No coz , to na razie wszystko co chce
powiedzec i tym spotkaniu.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0