Re: debian amd64

On pią, 2004-12-24 at 08:41 +0100, luk wrote:

> Pracuje na debianie zainstlowanym z sid-amd64-netinst.iso  podczas instalacji
> instalator mial problem z prawidlowym obsuzeniem tej karty
> VIA Networking Velocity Family Gigabit Ethernet Adapter

Hey,

Ja instalowalem pure64 na plycie Abit K8V Pro i rowniez mialem problemy
z karta sieciowa. Plyta jest na chipsecie VIA, karta sieciowa powinna
dzialac z dirverem sk98lin, ale nie dzialala.

Przy okazji mam pytanie. Jak u Ciebie wyglada sprawa z polskimi
czcionkami? Nie moge znalezc pakietow, ktore odpowiadaja za czcionki dla
emulatora konsoli KDE (konsole) - misc-fixed i inne czcionki o stalej
szerokosci. Generalnie wszystko dziala jak nalezy poza tymi czcionkami.

Pozdrawiam
rafal