debian amd64

Witam,

Pracuje na debianie zainstlowanym z sid-amd64-netinst.iso  podczas instalacji
instalator mial problem z prawidlowym obsuzeniem tej karty

VIA Networking Velocity Family Gigabit Ethernet Adapter

 i co za tym idzie przydzielenie jej ip z dhcp. Niestety nie mam na ten moment
komunikatow bledu. Musialem ja wylaczyc w BIOSie by dokonczyc instalacje,
skorzystalem z innej karty sieciowej. Tymniemniej po instalacji i ponownym
wlaczeniu karty okazuje sie ze karta pracuje sprawnie. Na jakich stronach
debiana moglbym szukac infomracji o tym bledzie, czy zostal juz zgloszony,
jesli nie jakie informacji musze miec by go zglosic.

Sprawdzalem tutaj: http://debian-amd64.alioth.debian.org/ jednak nie udalo mi
sie odnalezc w gaszczu tych linkow, byc moze w kolejnej wersji instalatora
zostalo to juz poprawione :/

pozdrawiam.

ps. moze ktos wie kiedy ati ma zamiar wydac sterowniki 64 bitowe dla swoich
kart? widze ze konkurencyja nvidia nie robi takich problemow:
http://www.nvidia.com/object/linux_display_amd64_1.0-4180.html