Re: eth0 wyjscie na WAN

On Wed, Dec 22, 2004 at 10:02:57AM +0100, Paweł Tęcza wrote:

> A kto Ci kaze to robic? Nie znasz odpowiedzi albo Ci sie nie chce
> pisac, to nie odpowiadasz. To chyba proste? Jesli sie juz jednak
> wypowiadasz na publicznym forum, to rob to w kulturalny sposob.
Wiesz, co? Przez ostatnie lata ta lista zeszła na psy.
Wiesz czemu? Bo sporo osób zaniechało subskrypcji widząc na okrągło
maile od ćwierćinteligentów, którym nie chciało się zajrzeć do
dokumentacji[1]. Tak jak dwa dni temu - otwieram mailboxa i okazuje
się, że 90% maili jest o tym, że komuś nie działa sieć pod debianem.
Z początku nawet się udzieliłem. Za to, czytając każdy z kolejnych
listów upewniam się w przekonaniu, że ten ktoś nie zadał sobie nawet
trudu, żeby przeczytać 'networking  howto'. Do tego jeszcze bezczelnie
twierdzi, że 'cały czas poszukuje informacji na własną rękę'.

Nie chodzi o to, że ktoś mi każe odpowiadać na te maile. Chodzi o to, że
one są w moim mailboxie.

> A inni Ci placa? Nie? Wiec Twoja "dobra rada" byla jednak gratis?
-E NOPARSE

[1] I ztcw po nagłówkach, to niektórzy z 'elyty' po dzień dzisiejszy tutaj
są.
--
Michał