Re: kernel 2.6.x, gnome i dziwne efekty

"Michal R. Hoffmann" <misiek@knm.org.pl> writes:

> Trzecia - trudno jest myszką otworzyć menu z panelu - co jak kliknę, to
> jakby próbowało się rozwinąć i od razu schować - podejrzewam, że jest to
> ten sam efekt co z klawiaturą, tzn system odbiera wielokrotne kliknięcie
> zamiast pojedynczego.

Mam ten sam problem z myszka.  Tyle, ze korzystam z 2.6 od dawna
a problem pojawil sie dosc niedawno.  Nie potrafie sobie go
podporzadkowac w pamieci pod jakas okreslona aktualizacje...  Na
razie czekam na kolejne.  Acha, dokladnie ten sam problem mam na
Ubuntu, ktory obecnie testuje na oddzielnej partycji.

--
hydek tez pali trawke    _/+ <url:http://42.pl/url/M6> +\_