Re: kernel 2.6.x, gnome i dziwne efekty

Dnia 20-12-2004 16:32,Wojciech Ziniewicz napisał:

> Nie jestem pewien ,ale mam chyba ten sam problem albo podobny.
> Mianowicie po skompilowaniu jądra 2.6.9 gdy włącze X'y, każde
> naciśnięcie przemieszcza mi kursor myszki w jakieś losowe miejsca na
> ekranie co ogólnie powoduje u mnie niemożność pisania bo z reguły
> zaznaczają się i włączają jakieś programy. Z tym że myszka w zasadzie
> działa (ale bez przyspieszenia i dosyć wolno), a rozwiązaniem tego
> problemu (czasowym rozwiązaniem) jest uwaga uwaga :
> wyciągnięcie i ponowne włożenie wtyczki ps/2 do klawiatury i myszki.

Hmmm, a jesteś pewien, że masz w modułach właściwy sterownik myszki?

Częściowo udało mi się poprawić - pomogło ustawienie keyboard rate:
xset r rate 660 25
Ale czasem zdarza mu się jeszcze przekłamać, no i cholerny wygaszacz
włącza się ni z tego ni z owego, co jest *denerwujące*. Nie wiem, czy
nie wrócę do 2.4.x. Chociaż dziwna sprawa: Knoppix 3.7 (oparty wszak na
Debianie) z jądrem 2.6.9 działa bez problemów. Dziwne, zaiste dziwne.

--
misiek
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***