Re: Jaki skaner?

On Mon, Dec 20, 2004 at 04:34:12PM +0100, Marcin Owsiany wrote:
> [...]

Zobacz na www.sane-project.org - jest tego bez liku.
Ja moge powiedziec cos o ktoryms plusteku z serii OpticPro
(nie pamietam numerka) ktory udalo mi sie zainstalowac zdalnie
koledze, bez dostepu do maszyny.
Instalacja prosta - dokumentacja do SANE niezla.

> To ja się podczepię: jak jest w Debianie z obsługą EPSONa 2480
> (perfect scan foto czy jakoś tak)

Stad
http://www.sane-project.org/cgi-bin/driver.pl?manu=+epson&model=&bus=any
wynika ze dziala: basic
ale do tego to chyba sam doszedles :)

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |