Re: Commoncap

Dnia 2004-12-20 17:29 użytkownik HaflingeR napisał :

Skompilowałem sobie jądro 2.6.7 z łatą grsecurity2 i prawie wszystko działa. Czemu "prawie"?

   menek:~# modprobe commoncap
FATAL: Error inserting commoncap (/lib/modules/2.6.7-grsec2/kernel/security/commoncap.ko): Unknown symbol in module, or unknown parameter (see dmesg)

Przepraszam, ze nie w temacie ale za odpowiada ten moduł?
Ja śmigam na takim właśnie jajku i nie mam takich problemów
ale i nie używam tez tego modułu.

Szczerze mówiąc nie wiem co to za moduł. To jest jakieś "linux common capabilities" i wiem tylko, że chodzi tu o zrzucanie uprawnień przez programy (chyba). Używasz tego samego jajka, ale czy masz łatę grsecurity2? Poza tym czy używasz binda i proftp?
Pozdrawiam!

--
http://www.miki.z.pl miki(AT)z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`