nat?maskarada?

CZEŚĆ!

mam pytanko...udostępniam połączenie neostrady w lanie. Czytałem na necie, że jest możliwość ograniczenia transferu różnym komputerom, ale doczytałem
się, że możliwe jest to w wypadku, gdy komp ograniczany podłączony jest do serwera/bramy przez oddzielną kartę sieciową. I tu pojawia się moje pytanie
Czy jest możliwość ograniczenia transferu komputerom o danym IP? a jeżeli tak, to naprowadźcie mnie na trop....z góry dziękuję za pomoc...

z poważaniem   Lukas CoX