Re: Firefox i java

Sprawdź uprawnienia do katalogu, w którym zainstalowałeś javę. Ja miałem
dokładnie tak jak ty, instalowałem javę z pięć razy, a na koniec okazało
się, że tworząc katalog jako administrator zapomniałem dać do niego
uprawnień do odczytu dla zwykłych użytkowników.

Pozdrawiam
Roman

--
50% taniej dla internaut˙w - roczna prenumerata miesi˙cznika "Kuchnia" teraz za 45 z˙. Zam˙w - http://kobieta.gazeta.pl/kuchnia/2078193,60585,2404910.html