Re: kacpi oszalało

On Sat, Dec 18, 2004 at 05:13:14PM +0100, Mateusz Łoskot wrote:

> Dokładnie tak to wyglądało, przy normalnej pracy wentylator włącza się
> co jakiś czas, zwykle gdy temp. > 60-65 C.
> A w opisywanej przeze mnie sytuacji rozpędził się jak nigdy, czułem
> podmuch na twarzy pół metra od maszyny ;-]
>
> Aktualnie spokój, ale powalczę z ACPI.

Twinhead efio! A100
i taka oto zabawa z PCMCIA:
http://lists.debian.org/debian-user-polish/2004/06/msg00268.html

Teraz nie uzywam PCMCIA, kupilem sobie sieciowke na USB
Dlink DUB-E100, działa ślicznie, ale nie moge zmienic na niej
MAC, znaczy moge, ale dziala poprawnie tylko w trybie
promiscuous mode, np. wtedy kiedy wlacze tcpdump.

Wracajac do ACPI, uzywam go - z tym ze faktycznie wlacza mi czasem
wentylator w tryb szybkiego obracania (ale nie paranoiczny :).

Trzeba niestety zresetowac caly system i chociaz proc. nie zdazy sie w
tym czasie ochlodzic - wentylator juz pracuje normalnie, do czasu
nastepnego przyspieszenia. Temperatura - jak wnioskuje z sensorow
jest relatywnie niska dla takich obrotow wentylatora.

Na APM wentylator zaczyna sie szybciej obracac gdy temperatura staje sie
odpowiednio wysoka - czyli wyglada ze dziala poprawnie.

Wydaje mi sie sensowne uzywanie APM, z tym ze zastanawia mnie jak dlugo
jeszcze ACPI bedzie jeszcze niedopracowany. Hmmm Producenci sprzetu jak
widze nie dbają o specyfikacje dla programistow.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |